Dunia Form Five Part One

Assalamualaikum dan Hi

Aku nak cerita macam ni sebab aku mungkin baru putus kot masa form five ni. Bukan nak kata putus tu merupakan satu tindakan yang elok dan harus untuk rasa happy sepanjang tahun. Tak. Cuma mungkin dah tertulis aku putus so aku try untuk menghappykan diri. Ecewah bajetnya. Dear awak, kita putus ada sebab tersendiri. Bukan niat nak mainkan awak. Semoga hidup kita become brighter forwad. 

So nak jadi cerita kan, pengalaman sangatlah ni ehem ehem. So dalam tahun ni baru pertama kali lah aku rasa like hidup aku turns normal. Actually bukan nak kata apa, cuma aku tak boleh berkawan dengan perempuan jap baca dulu sebelum marah. Antara kawan aku yang perempuan yang betul betul aku anggap kawan sebab sekepala dengan aku dari sekolah rendah sampai sekolah menengah ialah Marsya, Nadhirah... Tu je kot. Okay. Nak cerita kenapa aku pilih mereka mereka ni. 

Aku memang orang nampak dari luar cover cun padahal tak cun, cover gelak cover cover and always cover. Tetapi sikap gila aku dan sikap jantan aku akways keluar tiba tiba. Sikap jantan aku? Melompat, no cover, perangai macam babi cam setan haa jangan terkejut kalau aku tetiba duduk tak sopan kepe en. Kalau sebut korang bayangkan payah jugak. Em em hahah takde ah melawak je tu. So aku pilih diorang ni sebab bertumbuk bergaduh ni memang makanan kitaorang. Memang suka bab bab macamni. Tapi sayang, aku dengan Marsya si Mars tu terputus ditengah jalan em. You kita putus you tsk tsk tak. Terputus ketika aku darjah lima em em. Tapi tak apa. Tapi en Nadhirah dan Marsya tak pernah berjumpa so korang tanya mereka memang sah sorang pun tak tau hahaha. Kenal pun tidak. Langsung tak. 

diorang ni memang tahan dengan sikap aku. Gaduh takyah cerita ah. Gedik memang sama sama hahaha. Bab crush crush? Fuhh semangat woo tapi dengan Marsya tak sempat macamtu. Time tu kecik, aku feeling nak couple tu takde. Suka dekat orang pun tak. Sumpah. Aku suka dekat orang masa form one. Tu pun main main. Kalau nak dikira yang aku betul betul suka dan aku cinta rasa masa form three kot. Lain semua main main je. Bukan suka sangat pun. Apakah perasaan anda apabila orang yang suka anda, tapi anda takde suka. Sakit hati tu ada tapi mana ada sakit hati nak toreh getah dekat tangan en. Em. 

Okay ni form five eh, aku tersasul sampai ke sana sini. Em btw ini part one. Part two ada lagi hehehe gua nak describe kawan kawan gua sebab gua rasa suka sangat sekarang ni. Dah free nanti baru aku akan rajin update. Kenapa? Sebab blogging sebenarnya dunia aku. I can express my life through words ehem ehem jetnyewwww. Wish me luck for SPM peeps. Muah muah xoxo

No comments:

Post a Comment