Iftar with 4 Sains Perakaunan

Happy ramadhan guys. Takpe untuk pengetahuan korang, my contest telah dibatalkan kerana tiada penyertaan. tak mengapa.

Happy Ramadhan Guys! Alhamdulillah sudah memasuki hari ke-18 kita berpuasa pada hari ini. Alhamdulillah. Haa, siapa ada tinggal dalam 18 hari ni (untuk lelaki sahaja) memang korang muka tak malu kan ? Ekeke. Baiklah sepanjang minggu ni memang kelas full with exmas selama tiga hari. Rabu, Khamis, Jumaat. Rabu je dah ada exam yang paling aku tak suka. Addmaths. Kinda addmaths agak senang sebenarnya cuma aku sangatlah tidak faham kehendak soalan. Mungkin guru aku salah ajar, atau aku yang salah tafsir. Apa apa pun, better buat dari tak buat langsung kan ? Better late than never.

Semalam, alhamdulillah. Banyak betul aku bersyukur. Aku mendengar berita gembira bahawa nenek dan atok aku dari Indonesia datang kesini, namun untuk tujuan yang amat menyedihkan dan down sekali. Itu tajuk untuk next update. Wait aa. Semalam untuk kelas 4 Sains Perakaunan telah buat cadangan untuk membuat majlis buka puasa bersama. Tema is red. Tempat di The Chicken Rice Shop, 9 Avenue Giant, Bandar Baru Nilai. Sepanjang hidup selama 16 tahun ni, inilah kali pertama aku baik dengan kawan kawan dari kelas lain. Ececee.. Like people most called me sombong but i didn't even know what the point is and WHY YOU GIVE DAMN FOR MY ARROGANT THINGS ? And i also can call who called me as BUSYBODY kinda. Okaybye stop cerita pasal haters.

Here for the picture. I malas nak taip panjang-panjang actually. Ha-Ha-Ha-Ha.


Ini dia My twins, Puteri. Sebelahnya Nina dan juga Olivia.

Nonny dan Aishah. Alamak Na tak nampak -.- Sorry Na.

Hero Malaya, Izzat the Macho, Danish the Handsome, Mirol the Aaron wannabe boo.




Syazza the purple, Cikgu Hazmira the flawless and cikgu suhaiza.

The hero again dekat belakang Mirol is Nani and Tyqa.


Okay then, itu sahaja untuk sekarang. Happy Ramadhan guys. 4 SPA you are rock ! Eventho I had to go home early.

No comments:

Post a Comment